"Практична Психологія" ХНПУ ім. Сковороди 2005 - 2010
Стаж роботи 10 років.
Додаткове навчання:
Пройшла навчання в Харківському Інституті Гештальта та Психодрами курс "Консультування від а до Я".
Харківський Інститут Гештальта і Психодрами навчальний курс "Гештальт 1 ступень".
Пройшла навчальну програму по мандалотерапії.
Завершила онлайн-курс на ТОВ "Едюкейшнал Ера" у партнерстві з БФ "Інститут раннього втручання" курс "Вступ до раннього втручання".
Графік консультацій:
Для батьків:
вівторок - з 16.00 до 17.00
четвер – з 09.00 до 10.00
Для педагогічних працівників:
вівторок з 13.00 до 15.00
четвер з 13.00 до 15.00
Основні напрямки роботи:
1. Психодіагностична робота – це індивідуальне психологічне обстеження або обстеження груп дітей щодо виявлення проблем у мотиваційній, інтелектуальній та емоційно-вольовий сферах особистості дитини. Діагностика готовності дитини до шкільного навчання.
2. Корекційно-розвиваюча робота. Це напрямок діяльності психолога є найбільш складним і відповідальним, тому що включає в себе широкий спектр форм роботи. Це індивідуальні та групові розвиваючі заняття, робота з особистісними проблемами дітей.
3. Підтримка дітей, які потрапили в скрутні життєві обставини. Індивідуальні бесіди, консультації з близькими дитині людьми.
4. Підтримка обдарованих дітей. Створення умов для подальшого розвитку їх творчих здібностей.
5. Підтримка дітей, які потребують підвищеної уваги. До них відносяться неспокійні, конфліктні, сором’язливі, агресивні, замкнуті і тривожні діти, а також діти з мовними порушеннями і з затримкою психічного розвитку.
6. Психологічний супровід адаптаційного періоду новоприбулих дітей.
7. Робота з батьками: участь у батьківських зборах та проведення консультаційних заходів.