- Здійснює методичне керівництво освітньою діяльністю педагогічного колективу дошкільного закладу; - Організовує розроблення перспективних планів роботи дошкільного закладу (на рік, квартал, місяць тощо); - Забезпечує умови для ефективного педагогічного процесу, фізичного та психічного розвитку дітей; - Організовує роботу творчої групи педагогів дошкільного закладу з метою аналізу перспективного педагогічного досвіду, розроблення моделей планування та проведення освітнього процесу, організації різних видів і форм діяльності дітей, методичних рекомендацій для педагогів і батьків, зразків наочно-дидактичного матеріалу та іншого навчально-методичного забезпечення; - Вивчає й узагальнює перспективний педагогічний досвід, поширює його серед педагогів; - Організовує наставництво молодих спеціалістів, надає допомогу студентам; - Бере участь у визначенні змісту роботи педагогічної ради; - Допомагає створити сприятливий емоційно-психологічний клімат у педагогічному колективі; - Налагоджує співпрацю із ЗНЗ №50 для забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти.
Наші вихователі:
- Вихователь групи №1 - Кінаш Тетяна Юріївна (Вища освіта; "Спеціаліст другої категорії"); - Вихователь групи №2 - Ященок Ганна Миколаївна (Вища освіта; "Спеціаліст першої категорії"); - Вихователь групи №3 - Стадник Антоніна Іванівна (Вища освіта; "Спеціаліст вищої категорії"); - Вихователь групи №4 - Островерх Ірина Миколаївна (Вища освіта; "Спеціаліст"); - Вихователь групи №5 - Кравчук Ірина Анатоліївна (Вища освіта; "Спеціаліст") - Вихователь групи №6 - Чигріна Олена Ігорівна (Вища освіта; "Спеціаліст").
1. Стежать за станом і зміцненням здоров'я кожної дитини в групі; спільно з медперсоналом установи регулярно проводять комплексні заходи, що сприяють зміцненню здоров'я, психофізичному розвитку дітей. 2. Планують і здійснюють навчально-виховну роботу відповідно до програми в тісному контакті з іншими вихователями та спеціалістами установи. 3. Вивчають індивідуальні здібності, схильності та інтереси дітей. Уміло використовують результати вивчення у своїй педагогічній діяльності з метою розвитку кожної дитини. 4. Забезпечують суворе виконання встановленого режиму дня і занять. 5. Регулярно інформують завідувача ДНЗ та старшу медсестру про зміни в стані здоров'я дітей. Повідомляють старшу медсестру про відсутніх дітей, з'ясовують причину їх відсутності, ведуть табель обліку відвідувань. 6. Ведуть роботу з батьками з питань виховання дітей у сім'ї, залучає їх до активної співпраці з дитячим садом. 7. Спільно з музичним керівником готують свята, організовують дозвілля дітей. 8. Систематично підвищують професійну кваліфікацію і педагогічний рівень на курсах, семінарах, відкритих переглядах.
Музичний керівник Богданова Лариса Павлівна (Вища освіта; кваліфікаційна категорія "Спеціаліст першої категорії")
- Відповідає за музичне виховання; - Організовує та проводить музичні заняття, літературно-музичні ранки; - Виявляє музично обдарованих дітей; - бере участь у проведенні ранкової гімнастики, фізкультурних розваг і занять, забезпечує музичний супровід організованих ігор дітей, проводить театралізовані розваги.
- Допомагає дітям. батькам, педагогам у вирішенні конкретних проблем; - Проводить психологічну діагностику, визначає ступінь відхилень (розумових, емоційних) у розвитку вихованців, виявляє порушення соціального розвитку і проводить психолого-педагогічну корекцію; - Бере участь у планування та розробці розвиваючих та корекційних програм в освітньому процесі; - Сприяє розвитку творчо обдарованих вихованців; - Формує психологічну культуру педагогічного колективу, батьків, вихованців.